Kontaktujte nás
Telefón
Slovensko
FAQ
FAQ
01. Aká je otváracia doba KVT – Fastening GmbH v Astene?
07.00-12.00 a 12.30- 17.00 hodiny
02. Má KVT – Fastening GmbH celozávodnú dovolenku?
Ano, mezi Vianocami a Novým rokom.
03. Aká je výška poštovného a balného KVT – Fastening GmbH
Zásielky sú zasielané zo skladu v Astene. Prepravné náklady sú účtovné paušálne na základe platnej sazby KVT – Fastening GmbH v dobe expedície.
Balné náklady sú účtované paušálne 4,- eur za zásielku. Zvláštne opatrenia musia byť dojednané písomne.
04. Jako sú zasielané objednávky?
Do celkovej hmotnosti 100-150 kg – nezávisle na počtu balíkov, obdržíte Vašu zásielku špedičnou službou GLS.
05. Ako dlho trvá, kým tovar dorazí?
Obvykle je Vaša objednávka pripravená k odoslaniu do 24 hodin (pokiaľ je tovar skladom). Pre dodávky do strednej a východnej Europy je dodacia doba (závislá na vzdialenosti ) 1- 3 dni od obdŕžania objednávky.
06. Má KVT- Fastening GmbH minimálne objednávacie množstvo?
V prípade, že je hodnota objednávky nižšia ako 100,- eur, účtujeme manipulačný poplatok vo výške 15,- eur. To neplatí pre náš E-Shop.
07. Máte obchodných zástupcov? Kto prináleží nášmu regionu?
Ano, KVT – Fastening GmbH má regionálneho obchodného zástupcu. Prosím kontaktujte našu centrálu pre ďalšie informácie:
Rakúsko +43 732 257700
Slovensko +42 1911102510
Slovinsko +38 12808019
Česká republika +42 0547125200201
Maďarsko +36 17690925
Poľsko +48 587621780
Rumunsko +40 371381155
08. Čo je SOLUTIONEERING?
SOLUTIONEERING popisuje kvalitu a proces starostlivosti o zákazníka. Jedná se o poradenstvo na základe špecifických znalostí a skúseností nášho zákaznického servisu a obchodne technických zástupcov.
K tomu vytvárame efektívne a bezpečné riešenie aj pri problematických úlohác.
09. Čo možem urobiť, ak moje otázky neboli cez FAQs zodpovedané?
V tomto prípade Vám rádi poradia naši predajcovia telefonicky alebo na mieste s výberom optimálneho riešenia. Cez tento odkaz získáte priamo kontaktné informace.