Kontaktujte nás
Telefón
Slovensko
Hans Peter Troxler
Senior Product Solution Manager, KVT-Fastening CH
Horst Sälzle
Technical Sales Smart Bin & Special Parts, KVT-Fastening DE
Martin Trausner
Product manager
«Spoločnosť KVT-Fastening dodáva spoločnosti Ernst Schweizer AG spojovacie komponenty pre nový „inteligentný Paketbox plus»
«„MALÉ KUSY S VEĽKÝM ÚČINKOM!“ KVT-Fastening optimalizuje správu C-dielov pre BVS Blechtechnik GmbH »
«Ako majstri sveta upevňujú veci »
Kundenumfeld
Spoločnosť Ernst Schweizer AG, kovové konštrukcie je dlhoročný nezávislý rodinný podnik vo švajčiarskom stavebnom priemysle. Ich obchodné aktivity sa sústreďujú na fasády, drevené / kovové systémy, okná, poštové schránky a solárne energetické systémy. Jednou z ich posledných noviniek je inteligentná balíková schránka. Kombinuje schránku na listy, balíkovú schránku a informačný terminál do jednej jednotky. Doručovateľské služby a súkromné osoby môžu využiť prístup chránený PIN kódom na dočasné uloženie poštových zásielok priamo pred dverami domu.
Projektanforderungen & Projektziele
Pri vývoji balíkovej schránky plus čelili v Ernst Schweizer AG mnohým výzvam, najmä čo sa týka uzamykacej jednotky. Napríklad na základe požiadaviek na technické podmienky návrhu sa táto musela navrhnúť bez rukoväte. To je dôvod, prečo jedinou možnosťou bol elektromechanický zámok s prídavnou pružinovou funkciou, minimálnou spotrebou prúdu a - vďaka jeho umiestneniu na voľnom priestranstve - zaručenou teplotnou odolnosťou v rozmedzí -30 až +70 ° C. Ďalej sa vyžadovalo, aby inštalácia a upevnenie zámku vo výrobe boli pomerne jednoduché.
Umsetzung
Po krátkom prieskume trhu našiel Ernst Schweizer AG ideálne riešenie od výrobcu Southco a skontaktoval sa s hlavným zastúpením pre Švajčiarsko, KVT-Fastening. V úzkej spolupráci bolo vyhodnotené a čoskoro zrejmé, že jeden zo zámkov Southco distribuovaných spoločnosťou KVT-Fastening najviac zodpovedal ideálnym požiadavkám stanoveným spoločnosťou Schweizer. Vynikajúci obchodný vzťah, ktorý už bol nadviazaný mnoho rokov, pomohol tento problém vyriešiť veľmi rýchlo.
Projektergebnis
Spoločnosť KVT-Fastening podporila spoločnosť Ernst Schweizer AG pri vývoji balíkovej schránky a navyše s odhodlaním a profesionálne vo všetkých aspektoch práce. Zvolená uzamykacia jednotka je ideálne vhodná z hľadiska funkcie aj veľkosti. Vďaka plynulej spolupráci spoločnosť Ernst Schweizer AG už zabezpečila svoje prvé objednávky na „inteligentnom Paketbox plus“ a niektoré z nich už boli nainštalované.
Výhody / informácie pre zákazníka:
- Profesionálna podpora pri výbere produktu
- Pragmatický prístup zameraný na riešenie
- Rýchlejší vývoj a čas uvedenia na trh
- Dlhoročné skúsenosti s vývojom riešení špecifických pre zákazníka
Kundenumfeld
BVS Blechtechnik GmbH so sídlom v Böblingene je jednou z popredných spoločností na spracovanie plechu v Nemecku. Okrem vývoja a výroby zostáv tenkého plechu, montáže podzostáv a elektronických komponentov preberá BVS aj zákazkovú výrobu finálnych zariadení. Asi 65% jej výrobkov obsahuje spojovacie prvky, ako sú lisovacie prvky, trhacie nity, nitovacie matice, pánty, lepiace pásky alebo rukoväte.
Projektanforderungen & Projektziele
Celkovo BVS používala okolo 200 rôznych spojovacích prvkov a potreba spoločnosti na automatizáciu správy C-dielov tomu zodpovedala. Každý týždeň bola ručne zadávaná jedna objednávka,s viac ako 50-timi rôznymi položkami a po jej prijatí musela byť opäť manuálne spracovaná Namiesto tohto komplikovaného systému správy C-dielov chcela spoločnosť do jej výrobných procesov integrovať pre budúcnosť orientovaný automatizovaný systém, ktorý by zahŕňal všetko od objednávacieho procesu až po príjem tovaru Požiadavky zníženie administratívnej práce na nevyhnutné minimum, ušetrenie času pri manipulácii a vysoká spoľahlivosť dodávateľského reťazca. Až doteraz mal jeden chýbajúci komponent katastrofálny vplyv na výrobnú linku, čo mohlo viesť až k jej zastaveniu.
Umsetzung
BVS našla vhodné a rýchlo implementovateľné riešeniie u ich dlhoročného partnera KVT-Fastening. Plnoautomatický systém Bossard SmartBin dokonale splnil všetky požiadavky BVS a do prevádzky bol uvedený v máji 2014.
Projektergebnis
Zavedením SmartBinu v BVS sa drasticky znížila práca spojená s objednávaním dielov a s príjímaním tovaru.. Ak predtým bola jedna osoba dva dni v týždni zamestaná len prípravami, vypisovaním veľkostí dávok a určením optimálneho dňa na zadávanie objednávok, teraz sa všetky objednávky zadávajú automaticky a len pri dosiahnutí vopred stanovenej minimálnej úrovne zásob. Túto úroveň určujú váhy integrované do SmartBinu. Príjem tovaru ďalej ťaží zo skutočnosti, že dodacie listy sa teraz generujú elektronicky. To šetrí celú dopoludňajšiu prácu, pretože jednotlivé balíčky sa už nemusia spracovávať manuálne a dajú sa triediť priamo do zodpovedajúcich otvorených úložných košov.
Výhody / informácie pre zákazníka:
- Úspora času pri objednávaní a pri odosielaní tovaru
- Spoľahlivé sledovanie skutočných zásob
- Automatické doobjednávanie chráni pred prerušením výroby.
Kundenumfeld
Študentská skupina TERA, s mnohými oceneniami na svojom konte, na Vysokej škole technickej v Grazi vyvíja a vyrába vozidlá s elektrickým pohonom. Vznikla v roku 2009 ako Team Eco-Racing Austria a v roku 2012 bola premenovaná na TERA TU Graz. Odvtedy študentská skupina vyrobila elektricky poháňané vozidlá „„ Fennec ““ („Desert fox“) a „„ Panther ““. Na ekologickom maratóne Shell v Lausitz Ring v roku 2011 dosiahol Fennec svetový rekord v kategórii „Prototype Battery Electric“. V roku 2014 najazdilo vozidlo s jednou posádkou 1 091,6 kilometra na jednu kilowatthodinu elektrickej energie. S najnovším výtvorom IBEX, po prvý raz od roku 2016, skupina vyvíja vozidlo, ktoré má byť registrované na použitie na verejných komunikáciách.
Projektanforderungen & Projektziele
Elektromobil IBEX s vlastnou hmotnosťou okolo 400 kg (bez batérií) má mať na pretekárskom okruhu dlhom 370 km dojazd 250 km a maximálnu rýchlosť 130 km/h. Pri konštrukcii takej nízkej hmotnosti sa tím spolieha na plast vystužený uhlíkovými vláknami (CRP). Monokok z tohto materiálu s hmotnosťou iba 65 kg tvorí kabínu pre cestujúcich a s dvomi sedadlami s bezpečnostnými pásmi a povinne namontovanou konzolou hasiaceho prístroja. plášti Každý zásah do plášťa z uhlíkových vlákien však predstavuje potenciálny bod zlomu a znamená stratu pevnosti aj tuhosti a ovplyvňuje tak bezpečnosť cestujúcich. Tomu sa treba za každú cenu vyhnúť.
Umsetzung
Pre podvozok CRP boli potrebné spoľahlivé nosné upevnenia. Preto sa tím TERA TU Graz obrátil na špecialistov na technológiu spájania KVT-Fastening, s ktorými má už niekoľko rokov obchodný vzťah. Odborníci na spoje dodali vhodné materiály pre elektromobil Fennek, majstra sveta v triede energetickej účinnosti na Shell Eco-Marathons v rokoch 2011 a 2014. Spoločnosť KVT-Fastening bola tiež schopná pomôcť svojimi odbornými znalosťami a skúsenosťami s ďalším vývojom IBEX. Odborníci preskúmali špeciálne požiadavky IBEX a ukázali tímu možnosti a vyvinuli nové technológie na splnenie prísnych požiadaviek ku schváleniu ako cestného vozidla. Spoločnosť KVT-Fastening potom sponzorsky sprístupnila 200 ks závitových vložiek Keensert, 100 ks nitovacích matíc a 100 ks spojovacích prvkov bigHead.
Projektergebnis
Na vytvorenie nosných spojovacích bodov v interiéri sa pre časti dôležité z hľadiska bezpečnosti vložili priamo do uhlíkovo-sendvičového panela spojovacie prvky bigHead a zalaminovali sa dovnútra. To umožňuje odolávať obrovským silám pri kolízii alebo núdzovom brzdení na ceste. Pre výnimočné silové dráhy boli použité bionické princípy. Vláknová výstuž okolo každého zo spojovacích prvkov ho obklopuje tak, ako rastlinné vlákna obklopujú vetvu stromu vyrastajúcu z kmeňa. Po laminácii uhlíkový plášť a spoje vytvrdnú v bezpečne spojenú kabínu pre cestujúcich, monokok. Tím TERA TU Graz prešliapal nové cesty pri zostavovaní karosérie a zaobleného karbónového monokoku. Použili sa 3D-rozdelovače zaťaženia vyvinuté spoločnosťou KVT-Fastening, ktoré sa museli presne a v rekordnom čase pripevniť k monokoku inovatívnou technológiou lepenia. Mokré lepenie je v automobilovom priemysle štandardom; pri ňom sa nanesie špeciálne lepidlo a diel sa do 20 až 30 sekúnd pripevní k povrchu sušením. Na IBEX sa používa zahriata tableta lepidla, ktorá pri ochladení vytvorí behom niekoľkých sekúnd pevné spojenie.
Výhody / informácie pre zákazníka:
- Bezpečné upevnenie komponentov vozidla (sedadlá, pásy, montážne konzoly) v monokoku FRP
- Profesionálna podpora pre špeciálnu situáciu pri inštalácii vo forme odborných znalostí a sponzorovaných spojovacích prvkov
Kontaktujte nás
Tešíme sa na Vaše otázky.